واشنگتن: ماموران پلیس آمریکا صحنه تصویربرداری یک فیلم را به‌مدت 8‌ساعت با صحنه قتل اشتباه گرفتند!

Washington Hotel

قضیه از این قرار است که ماموران پلیس پس از حضور در اتاق هتل جورج‌واشنگتن با دیدن مقدار زیادی خون و شیشه‌های شکسته تصور کردند محل یک قتل فجیع را کشف کرده‌اند و به‌همین خاطر شروع به قرنطینه و تجسس این مکان کردند.

8‌ساعت پس از شروع تحقیقات بود که ماموران پلیس متوجه شدند خون داخل اتاق واقعی نیست و آنها وارد محلی شده‌اند که قرار است در روزهای آینده، صحنه‌ای از یک فیلم‌جنایی در آن تصویربرداری شود! مقام‌های پلیس آمریکا می‌گویند ماموران آنها به خاطر یک تماس ناشناس به این محل اعزام شده‌اند و جزئیات رعایت شده در صحنه فیلم آنها را دچار اشتباه کرده است.

برداشت تندترین فلفل جهان

لندن: یک کشاورز انگلیسی توانسته است درگلخانه خود تندترین فلفل جهان را پرورش دهد! آقای جرالد‌فولر می‌گوید علاقه‌مندان به‌غذاهای تند دیگر نباید به هند یا مکزیک فکر کنند و با امتحان یکی از فلفل‌های او در منطقه کامبریا اشک از چشم‌هایشان سرازیر می‌شود.

این کشاورز انگلیسی فلفل‌ اختصاصی خود را از پیوند چند نوع از تندترین فلفل‌های شناخته شده در جهان به دست آورده است. چند کارشناس ویژه، این فلفل را امتحان کرده‌اند و می‌گویند بدون شک نام این فلفل که به نام ناگا وایپر مشهور شده است در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد شد. هیچکدام از کسانی که ادعای خوردن غذاهای تند را داشته‌اند تاکنون نتوانسته‌اند یک وعده غذای پخته شده با این فلفل تند و تیز را تمام کنند!

رکوردشکنی سریع‌ترین قطار ریلی جهان

پکن: یک قطار مسافربری در چین توانست رکورد سریع‌ترین قطار ریلی جهان را بشکند. این قطار در مراسم تست سرعت خود که با حضور کارشناسان برگزار شد توانست در مسیر پکن تا شانگهای به‌سرعت 486 کیلومتر در ساعت برسد. به گفته مقام‌های چینی این بیشترین سرعتی است که یک قطار مسافربری ریلی توانسته در جهان طی کند.

ژاپنی‌ها و چینی‌ها رقابت سختی برای شکستن رکورد سریع‌ترین قطار جهان دارند. در سال 2003‌ژاپنی‌ها، قطاری مغناطیسی را رونمایی کردند که گفته می‌شود به‌سرعت 581‌کیلومتر در ساعت دست پیدا کرده است. قطار پرسرعت چینی‌ها بخشی از پروژه دولت این کشور برای تسهیل مسافرت‌های بین شهری است که با سرمایه32.5 میلیارددلار در حال اجراست.

کمک برای از دست‌ندادن شغل!

واشنگتن: رسانه‌های آمریکا به کارلوس فلورس،36‌ساله به خاطر نجات یک پیرمرد از مرگ لقب قهرمان داده‌اند اما او می‌گوید این کار را فقط برای ازدست ندادن شغلش انجام داده است! قضیه از این قرار است که آقای فلورس در ایستگاه مترو منتظر رسیدن قطار به ایستگاه بوده که متوجه غش‌کردن و افتادن یک پیرمرد روی ریل قطار می‌شود و برای نجات او اقدام می‌کند.

آقای فلورس اما در پاسخ به سوال‌های خبرنگاران درباره علت این عمل شجاعانه‌اش اعلام می‌کند به خاطر از دست ندادن قطار مجبور به این کار شده است. به گفته آقای فلورس در صورتی که او به خاطر کشته‌شدن این پیرمرد قطار ساعت 8‌صبح را از دست می‌داد دیر به سر کار تازه خود می‌رسید و بدون شک اخراج می‌شد! خانواده این پیرمرد با وجود این از آقای فلورس قدردانی کرده‌اند.

کد خبر 122279

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز